06 October 2010

indahnya kehidupan..peritnya pengalaman

samekom..huhh..dh lama dah x menulis tulis di blog buruk yang tersayang neh..akhir nya muncul juga ilham dalam kepala otak ako neyh..huhu..raya pon dh abeh..meninggalkan banyak kenangan yang x terhingga bingga..haha..hidup pon dh banyak berubah..banyak sangat perubahan hingga kan ako lupa tujuan yang asal..ish2..tapi sejak akhir2 ney..aku dh dapat imbangkan semula antara emosi dan pemikiran..susah woo nk cari semula kebahagiaan yang telah hilang..ahaaks..hampeh betol life ako sblm neyh..aku rindu dia..tp dia xrindu aku..aku pon rindu diri sendiri lah..adakah aku ney hanya tempat persinggahan bg dia..atau tuahn yang Esa ingin menguji aku..waahh..pening laa juga nampak gaya nya..mengharap dia kembali tp dok nampak mcm pergi xkan kembali..aikyaa..kesiaann aku..heeee...xpa dh kot lane..tp sukar laah aku nk terima cinta org lain..hati ini ne jadi keras bak batu tp bila diketuk pecah laa jugak..itulah cinta yang fana..sekali ketuk sekali pecah bagaikan diriku merosah dan tersiksa..(umpama anak semut ditelan harimau)..hahaa..hmm..sendiri lagi sekarang bagaikan satu seksaan yang menggoda..ceehh..skrg dh masuk 7 bulan dh aku sendiri..tanpa teman bicara yang memahami diri ini..x dinafikan yang aku merindui dia sgt2..haru biru aihh jadi cam neyh..sabar jelar..mungkin aku masih mencari hikmah yang sebenar nya..tp aku sampai hari ney aku masih terlalu cinta kan dia..berubah tuk dia..tp hati dia pula berubah tuk org lain..kalau lah dia bg aku masa sikit lagi..mayb akuu xkn jadi cm neh..can't stop thinking bout her..mm..

No comments:

Post a Comment